Harremanak

Zure kontsulta, iradokizuna edo erreklamazioa honen izenean egin nahi duzu:

*Derrigorrezko eremuak

Enpresa Norbanakoa

ZIOA:

Kontsulta
Iradokizuna
Erreklamazioa

MOTA:

* ZE BIDEREN BITARTEZ JASO NAHI DUZU INFORMAZIOA?

Tratamenduaren erantzulea: ERAIKUNTZAREN LABORAREN FUNDAZIOA. Tratamenduaren xedea: erantzun eskaera, ebaluatu iradokizuna edo interesdunak egindako erreklamazioa kudeatu. Jakinarazten zaizu, zerbitzuaren segurtasunerako eta kalitatearen kontrolerako, gure operadoreekin izan ditzakezun telefono deiak grabatu daitezkeela. Informazioaren hartzaileak: Zure datuak ez zaizkie hirugarrenei lagatuko, legezko betebeharra egon ezean. Webgunearen kudeaketa eta estatistika tratamendurako LABOR FUNDAZIOAREN FUNDAZIOAREN kolaboratzaileek baino ez dituzte tratatuko. Eta, interesatuak nahi badu, bere datuak LABORAREN ERAIKUNTZAREN FUNDAZIOAREN informazio komertziala igorriko dira. Erabiltzaileen eskubideak: interesatuak askatasunez baliatu ahal izango ditu datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezabatzeko, aurka egiteko, tratatzeko mugak eta eramangarritasuna, informazio osagarrian azaltzen den moduan. Informazio hau esteka honetan agertzen da: datuak babesteko klausula.

Ez dut nahi informazio komertzialik jaso posta elektronikoa, posta elektronikoa, telefonoa edo SMS bidez eta, modu pertsonalizatuan, Construction Work Foundation fundazioaren produktuei eta zerbitzuei buruzko informazioa, nire portaera eta lehentasun pertsonalak kontuan hartuta. Autorizo recibir información comercial incluso por correo electrónico, correo postal, teléfono o SMS y, de manera personalizada, información sobre productos y servicios de la Fundación Laboral de la Construcción, basada en la elaboración de perfiles sobre mi comportamiento y mis preferencias personales.

Conforme a la Ley 34/2002 (LSSICE), se le informa de que usted puede revocar en cualquier momento el consentimiento prestado para la recepción de comunicaciones comerciales por vía electrónica, oponiéndose al tratamiento de sus datos, dirigiéndose a seguridaddedatos@fundacionlaboral.org.

Idatzi eragiketa baten emaitza:

Pulse para recargar imagen =